The خرید گیفت کارت Diaries

Wiki Article

تقریبا فرقی نمی کند ولی پیشنهاد می شود که گیفت اسپاتی فای را خریده و بر روی اکانت خود شارژ نمایید. سفارش پرداخت اکانت اسپاتیفای

حین خرید آیدی رو وارد میکنید و ما اشتراک رو برای اکانت شما تهیه میکنیم.

سلام به دوستان سایت شما خوب است فقط یک سوال وقتی از شما خرید کنیم همان موقع ایا کد را میدهید؟

اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، می توانید با خرید گیفت کارت گوگل پلی به محصولات زیادی دسترسی داشته باشید. مانند گیفت کارت های اپل، از این نوع گیفت کارت ها برای خرید کالاهای دیجیتالی مانند بازی، فیلم، موسیقی، اپلیکیشن و غیره استفاده می شود.

من همین حالا گیم کد گرفتم ولی شماره که داده اید میگ نامعتبر هست من چی کار کنم

استیم یک شرکت بزرگ آمریکایی می باشد که همه روزه اطلاعات و تولید محتوای زیادی داخل سروری های این کمپانی بروز رسانی یا آپلود میشود که ۹۰% این اطلاعات راجع به سرگرمی و بازی های رایانه ای می باشد.

سلام دوست غزیز، تعداد کدهایی که خریداری میشه زیاد هست ولی متقاضی خیلی زیاده.

موجودی کارت هدیه غیرقابل انتقال است و فقط برای خرید نقدی و بازخرید است.

خدایی یکی از سریع ترین سایتای فروش گیفت کارت هستید. ۱۰/۱۰

سلام دوست عزیز اگر داخل سفارش نوشته شده باشه در انتظار پرداخت یا لغو شده، یعنی پرداختتون ناموفق بوده و درگاه مبلغ رو برگشت میزنه به حساب شما.

سلام ۱۵۸ فکنم تازه کلی تخفیف هم میخوره ۲۱۰ نیست ، و به دلیل اینکه بازی ها در ریجن آرژانتین ارزونتره فکر میکنم بهش میرزه ، ولی اگه نمیخواین بازی خرید کنین رجین گلوبال بصرفه تره

سپس با توجه به میزان پورسانت خود، گیفت مکس خریدهای لازم را انجام می دهید. به طور کلی گیفت کارت یک کارت هدیه با مبلغ مشخصی است که خرید واقعی یا فیزیکی را تسهیل می کند.

ما هم دوست داریم قیمت ها همیشه پایین باشند , ولی متاسفانه قیمت دلار بالا میره و ما مجبور میشیم قیمت رو بالا ببریم.

نحوه استفاده از هر کارت هدیه بسته به نوع آن ممکن است متفاوت باشد. از مهم ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page